FAQ
Hoe krijg ik contact met JouwWoonkamer?
Je kunt een email sturen naar info@jouwwoonkamer.nl. Ons team service team gaat voor jou aan de slag en helpt je waar nodig!
Hebben jullie wereldwijde verzending?
Ja! Overal op de wereld kan je een pakketje thuis laten komen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Omdat we zo snel mogelijk onze producten te verzenden, moet je binnen 12 uur na het plaatsen van je bestelling ons een email hebben gedaan voor annulering. 12 uur na het voltooien van je bestelling is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Je hebt wel recht op vergoeding van je bestelling als je het aan ons retourneert.
Welke betalingsmogelijkheden worden er geaccepteerd?
iDeal, PayPall, Visa, Mastercard.
Wanneer wordt mijn bestelling voldaan?
Al onze bestellingen worden vanuit ons magazijn verstuurd. Tussen maandag en vrijdag worden er bestellingen voldaan. Bestellingen worden verwerkt 1-3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling, versturing gebeurd de dag daarna. Note: in het weekend worden geen bestellingen verstuurd.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Door de hoge vraag en afhankelijk van de leverancier duurt het tussen de 2 en 4 weken tot je de bestelling thuis ontvangt.
Wat gebeurd er als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Nadat je een bevestiging hebt gekregen van de verscheping. Als je bestelling niet binnen 30 dagen thuis hebt, heb je recht op een volledige terugbetaling.
Moet ik nog extra belastingen betalen op mijn bestelling?
De prijzen die op JouwWoonkamer.nl staan zijn zonder belastingen. Het kan voorkomen dat je hier kosten voor krijgt mocht je de bestelling thuis krijgen. Invoer belasting en dergelijke, kunnen zijn voor de pakket ontvanger, deze worden geregeld door de douane en de belastingdienst. Betaling hiervan is een verantwoordelijkheid voor de klant zelf en kunnen niet op JouwWoonkamer.nl verhaalt worden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de vertraging die door de invoer van producten kan komen. Voor verdere details, zie lokalen overheden.
Hoe kan ik producten retourneren?
Neem alstublieft contact op met info@jouwwoonkamer.nl
Wat als er een item van mijn bestelling afwijkend/beschadigd/incorrect is?
Neem alstublieft contact met ons op als je bestelling afwijkend, beschadigd of incorrect is. Gelieve hierbij je bestelnummer, fotografies bewijs en al overige informatie naar ons toe te sturen nadat je de bestelling hebt gehad. We doen ons best om voor jou iets te kunnen betekenen.
Wanneer krijgt ik een vergoeding van mijn bestelling?
Alle vergoedingen worden uitgekeerd via de originele manier van betaling. Als je met iDeal betaald krijg je ook via iDeal binnen 7-10 werkdagen je vergoeding weer terug op de rekening. Dit geldt ook voor als je de bestelling annuleert. Neem contact op met je bank wanneer de vergoeding er weer op staat. Heb je de betaling nog niet ontvangen na 7-10 werkdagen? Neem contact op met de je bank en stuur een mail naar info@jouwwoonkamer.nl. Het kan soms even duren voordat het geld terug op je rekening staat.